Friday, March 09, 2012

Presiden FAM Sila Letak Jawatan -2-

Assalamu'alaikum,

Selalu kita dengar suruh K.Rajagobal letak jawatan, Ong Kim Swee letak jawatan dan digantikan dengan jurulatih luar yang lebih handal taktikalnya dan sebagainya lah.

Di sini aku ada sediakan satu undian untuk mengetahui berapa ramai diantara anda diluar sana yang mahukan FAM dirombak dan Presiden yang sudah memegang tampuk pemerintahan selama 27 tahun tanpa sebarang kemajuan dalam bolasepak negara meletakkan jawatan.

Seperti yang aku dah beritahu sebelum nih selama 27 tahun, segala-galanya kita dah cuba tukar, jurulatih dah dekat 20 orang bertukar ganti, padang dah tukar, stadium dah tukar, jersi dah tukar, pengawal keselamatan dah tukar, pemain dah tukar ganti, tapi yang tak tukar lagi ialah FAM dan Presidennya..itu sahaja, jadi apa kata kali ini kita melihat satu perubahan yang besar dalam bolasepak negara dari asyik selalu jurulatih sahaja yang ditukar dan pemain ditukar ganti, apa kata tampuk pemerintahan pula ditukar kerana terbukti mereka gagal mengangkat martabat bolasepak negara kita.

SILA BUAT UNDIAN ANDA DI BAHAGIAN KANAN BAWAH SEKALI..SILAKAN.. :-)

Sekadar tulisan dan pendapat.

13 comments:

  1. sokong...minta tuanku presiden letak jawatan

    ReplyDelete
  2. Sungguh. Mintak golfer janganlah jadi tuan presiden. Biar yang jadi layak secara bidangnya bukan layak secara hirarkinya.

    ReplyDelete
  3. Alah cakap berdegar2.kalo benda ni org dr dulu dah prasan..cite lama.takat ckp xpyh,korg buat tindakan la. demonstrasi cm pnykg indon ke..ckp cmni je ape dpt??

    ReplyDelete
  4. xkan adanye org2 kat FAM tu nak letak jawatan....Masyukkkk!!!!...FAM banyak duit...sapa nak kuar...

    ReplyDelete
  5. Semua pegawai FAM sedak bleh melancong keluar negara atas tiket FAM...

    ReplyDelete
  6. emmmmm... susah sy nak cakap,, sy pon pelik gak... klau tengok background org2 FAM xde pon dr bidang bola sepak(klau sy salah ckap mintak maaf ler bnyak2 ar)... cth klau kita x pandai berenang jangan lah dok nak ajar org berenang x pasal2 mati org tu,,,, to lah yg terjadi ngan bola sepak kita.

    ReplyDelete
    Replies
    1. setuju 100x... aq kesiah ngan pemain bola kita diorg kena bt mission impossible @ angan2 tok main kat liga EPL to,, jgan mimpi la oooiii.. seeee yoooorrrr ranking,,

      Delete
    2. setuju sangat3..harapan yang diletak pada bahu pemain terlampau tinggi..pemain dan jurulatih bersusah payah tp org atasan fam?dok senang lenang saja..apa nk jadi?tukar tampuk pemerintahan fam..27 tahun tanpa apa2?huuuuu~

      Delete
  7. wahai FAM ? apa cerita Persedian AFF SUZUKI CUP 2012 ? ,jadikan kegagalan AFC ASIAN CUP 2007 pengajaran yang berguna,FAM seakan tidak belajar.REVOLUSI Untuk bola sepak Malaysia.

    ReplyDelete
  8. Kalau letak sekali calon2 yang realistik untuk ganti beliau dan bawa perubahan lagi cantik.... siapa yang akan ganti beliau adalah isu yang lebih penting dari suruh beliau letak jawatan semata2.... kalau yang ganti lagi hampeh, lagi haru jadinya...

    ReplyDelete
  9. Rombak FAM.cr yg berkebolehan utk mengurus.xsemestinya pandai main bola jer.janji dia pandai mengurusakan organisasi ni pun dh ckup.yg ada skrg cuma nak duit jer.politik dlm FAM kena buang.
    Coach kena ajar cara baru.jgn nak ikut mcm EPL jer main.main passing.main mudah.player dh la bdn kecik.main senang dah la.xpayah nak long pass mcm malaysia power jer..

    ReplyDelete
  10. AM..
    Klo boleh aku nak buat temujanji dgn datuk k.rajagopal or OKS.
    Nak bagi sikit train utk player malaysia.
    Bg pendapat dan cadangan..
    Penat emaiL FAM..xde respon..
    Nak jumpa coach pun mcm nk jumpa PM..
    Klo ada masa nk train team Malaysia..
    Aku syg BOLA SEPAK..
    tapi cara permainan kita sgt daif..
    Bukan mencemuh..tapi memperbaiki..

    http://marmalos.blogspot.com/2012/03/apa-nak-jadi-dgn-bola-sepak-negara-2.html?m=0

    ReplyDelete
  11. sokong..bubarkan FAM..presiden lak sila letak jawatan..anda tak der sumbangan aper2 pun..cakap jer berdegar2..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...