Thursday, June 30, 2011

Malaysia lwn Taiwan - Pusingan Pertama Kelayakan Piala Dunia Brazil 2014

Assalamu'alaikum,

Aku tak nak cerita mengenai perlawanan, pemain tetapi cuma aku nak cakap yang aku sangat bangga dengan sebegitu ramai penyokong Malaysia di Stadium Nasional Bukit Jalil untuk menyaksikan dan menyokong Harimau Malaya. Walaupun tidak penuh stadium namun aku rasa bulu roma aku naik sedikit semalam (tidak seperti perlawanan akhir Piala AFF Suzuki 2010) namun memang aku sangatlah gembira melihat kehadiran yang sebegitu ramai pada hari bekerja.

TAHNIAH KEPADA SEMUA PENYOKONG YANG HADIR...TAHNIAH KEPADA DIRI KITA SENDIRI..!!!

TERUSKAN SOKONGAN KITA!! 

Aku masih lagi tersenyum dikala aku menaip, senyum sejak dari semalam..hahaha


WoooOOOooo...MA..LAY..SIA..!!!

2 comments:

  1. Senyum bersame-same!!! harap berlanjutan hingga lewat malam Ahad ni

    ReplyDelete
  2. sampai mimpipun boleh ketawa..ketawa..ketawa...hehe...
    salute all comrades!!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...