Saturday, December 04, 2010

Permulaan...

Assalamu'alaikum,

Buat pertama kalinya dalam sejarah aku mencuba untuk menyertai dunia blogger yang sebelum ini hanya aku dengar dari percakapan dan perbualan orang, di dada akhbar dan juga "update" di Facebook rakan-rakan. Tetapi pada tanggal 28 Zulhijjah 1431 bersamaan dengan 4hb Disember 2010 jam 1:29am, telah tertarik jariku ini untuk klik ke "google search" dan menaip "How to create a blog?" dan inilah dia hasil nukilan pertama aku untuk blog aku. InsyaALLAH niat aku hanya untuk mengisi masa yang terluang sambil berkongsi apa sahaja perkara yang terbenam di benak fikiranku dan juga apa sahaja idea-idea yang timbul di permukaan fikiranku. :-) 

3 comments:

  1. wahhhhh...blogger boy katenye skg...

    ReplyDelete
  2. hehehe..welcome2...
    yg dah jadi the first follower awak :)
    sila update selalu ye...
    tapi update cite best aje...cite dlm kain sila simpan untuk diri sendiri...
    tang busuk tapi best tu...emmmm..busuk tu betul tapiiiii...best keeee???????

    ReplyDelete
  3. jangan hangat2 tahi ayam sudah le hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...